Saturday, October 27, 2007

Vilken lättnad!

Nattsömnen har varit litet si och så. Jag har vaknat och tänkt på "de mina" på väg i luften till Ho Chi Minh City - i fortsättningen kallat HCMC.
När jag gick upp i morse skyndade jag till datorn och kollade om det kommit något mail från dem. Det fanns andra mail i Inkorgen, men inget från Vietnam.

Jag åkte till Daniel med kusin Helmer och hans fru Rosa för att äta upp en smörgåstårta, som jag fått av min vän Leif Liljeblad. Agneta missade den, men får trösta sig med den goda maten i Vietnam...

Helmer och Rosa bjöd mig på en god middag, när vi kom tillbaka från Daniel. Medan vi åt ringde Farmor Anette på min mobil. Hon berättade att hon chattat med Carina på MSN och att allt var bra i HCMC. Då kände jag att en tung sten föll från mitt bröst.
Anette berättade också att det fanns mera att läsa i Carinas blogg.

Jag läste den när jag kom hem och det kändes verkligen bra.
Nu kan jag sova lugnare.

No comments: