Tuesday, October 30, 2007

Lycka på alla fronter

I söndags följde jag med ett gäng till Ullevi, med den go'e gubben Henrik Armus i spetsen.
Trots att det hällregnade på oss där vi satt utan tak, så njöt vi alla när vårt älskade Blåvitt besegrade Trelleborg med 2-0 och därmed vann Allsvenskan i Fotboll och tog tillbaka Lennart Johanssons pokal till Göteborg, där den ju hör hemma.

Nu blev det ännu mera aktuellt att köpa en blåvit tröja till Victor Det gäller ju att han kommer rätt från början när det gäller att förstå fotboll och andra väsentligheter i livet.

Igår var jag hos Daniel på SATS och tränade. Jag är mycket stolt över att jag har tränat två gånger i veckan sedan jag kom tillbaka från Smögen i mitten av september.
Det var glädjande mycket folk där på kvällen och Daniel var jättenöjd när jag pratade med honom efteråt.

Nu kommer det allra bästa. Nyss chattade jag med Carina. De har kommit tillbaka till HCMC och allt har gått jättebra. Han låg och sov i sin säng när vi hade kontakt.
Bättre kan det inte bli just nu!

Carina och jag kom fram till att det nog är storlek 86 som gäller för Victors blåvita dress.
Då kan han ju ha den nästa säsong också...

1 comment:

Jenny Penny said...

Åh va kul att gått bra.. Jag får gå in och kolla Carinas blogg oxå. Säger jag stoleken till Henrik så kommer han att springa till blå vitt affären och handla.. :)

Bamse kramar Jenny