Wednesday, October 31, 2007

Jag har sett honom röra sig

Nu har jag sett Victor röra sig. När vi hade videosamtal nyss, så satt han och tittade på sig själv i en spegel i deras rum. Han reste sig också och gick med stöd längs en garderob. Mormor Agneta satt på golvet och lekte med honom. Alla verkar må mycket bra.

Eftersom det ser ut att gå snabbare än beräknat med pass och visum, så kommer de hem tidigare. Resebyrån håller på att försöka få ett flyg så tidigt som möjligt.
Om de blir kvar några dagar extra, så hoppas jag att de försöker se sig om i HCMC för att ha ett bättre intryck av staden och landet med sig hem.

Jag har också haft videosamtal med Anette och Ove i Örebro. De hade hunnit före mig på morgonen med videosamtal till HCMC. Vi är alla djupt engagerade i detta.

Daniel och jag ska åka till Smögen i kväll. I morgon hoppas jag att det ska bli kontakt mellan Smögen och HCMC.

2 comments:

Jenny Penny said...

Hej hej!

Jag tycker det ska bli så kul att se videon som dom spelat. Alltid kul att se andras resor på film men den här kommer ju att bli extra speciell.

Bamse kramar Jenny

AndCa said...

GOdmorning Smögen! HCMC här! Jättefint skrivet! Han lär sig mer och mer saker vår lille Victor, idag har han börjat lägga huvudet på sne innan han skiner upp i ett leende! Han är för go vår lille filur! PUSS O KRAM Fam Lövkvist och mormor Agneta