Sunday, November 11, 2007

Nu går vi vidare

I den här bloggen har jag beskrivit mina upplevelser när jag blev morfar. Det har handlat om de sju månadernas väntan från det att beskedet kom om Victor. Jag har försökt berätta om en del som hände under den tiden.
Nu är jag morfar till en fantastiskt god liten kille, som jag hoppas kunna träffa ofta.

Om en liten stund ska vi åka till Guldheden för att hälsa på honom och hans föräldrar. Det är ju Fars dag idag, men jag skulle tro att det blir mest Victors dag.

Jag avslutar nu den här bloggen, men har blivit "biten" av bloggandet. Det känns faktiskt ganska bra att få "skriva av sig" en del av sina tankar.
Därför kommer jag att fortsätta med att skriva en del i en ny blogg om olika upplevelser i livet med Victor och de övriga i familjen.

Eventuellt kommer jag att starta en eller flera andra bloggar också, där jag skriver om IT-användning, släktforskning eller något annat som jag vill berätta om.
Jag får se om fliten räcker till för att uppfylla mina ambitioner. Minst en blogg ska jag nog orka med i fortsättningen också.

Mitt bloggande kommer jag även i fortsättningen att göra med adressen morfarlennart.blogspot.com

Tack alla som har velat läsa bloggen och ett särskilt tack till er som har kommenterat i bloggen, via mail eller uppskattande ord när vi har träffats.

Den här bilden från vårt välkomstfika i Guldheden får avsluta bloggen. Där finns Victor i aktion tillsammans med farmor, mormor och mamma.

1 comment:

Jenny Penny said...

Hej Morfar Lennart!
Har du aldeles glömt av bloggen eller finns det en annan blogg någon stans?

Jag har ialla fall en liten utmaning tll dig i mon blogg.

Kramar Jenny